Attis- Mitsubishi Starion.Nem mindennapi autrl van itt sz nem fut szemben minden utca sarkon. A Klub oldal azrt jtt ltre,hogy ssze tudjuk hozni a megmaradt gyngyszemeket. Pr mondatban meg prblm le rni hogy milyen Verdrl van sz. Csak a sajt Starionom-rl tudok nyilatkozni ezrt nem minden Starion-nak ugyan az a flptse. Ha valaki meg akarja osztani a sajt vlemnyt meg a tpust akkor Itt megteheti.
Tpusa: Mitsubishi Starion EX 1982-es vjrat. A motortrben egy 2.0 literes soros 4 hengeres ECI turb (132KW) 180LE 4G63-T/C motor gondoskodik, ami a Japnoknak egyik legjobban eltallt motorrl van sz. Az ersebbik motor vltozata a 6-csavars lendkerk van benne. Tovbb egy MHI tc06-11a tpus turb feltltt kapott s egy Intercooler is gondoskodik a leveg visszahtsrl.
Extrk az autn: 5-ponton llthat ls s kzre es vlt, ami egy 5-sebesg manulis vltt jelent elektromos ablak manulis klma, trcsafkek ell-htul,sport dob htul,HKS lefj szelep stb... 260-ig kalibrlt ra, fordulatszmmr s nem utols sorban turbnyoms ra.A gyorsuls hihetetlennek tnik mivel hogy 0-100 Km/h -7-8 mp kell hozz. Vgsebesgrl nem nyilatkozm mivel nem volt mg alkalmam ki prblni. Vltoztats a kocsin az els szakll szlestse (3.5cm) habr elg alacsony volt gy is. s a felni fekete sznre fjsa trtnt. Tovbbiakban nem szndkozok vltoztatni a klsejn, mert nem karcsonyfa A tuningolst csak a motor trben tudom el kpzelni, mert ott mg lesz is vltozs.
Mszaki adatok: Hengerek szma- 4 soros OTT motor kzponti befecskendezs.Lkettrfogata 1997 -Teljestmnye 132 KW azaz 180 LE 5.500/perc ez gyri adat de most r lett pcklve Nm-280-fltt van 5000/perc turb nyoms vgleges llsa 1.2 br de itt mr le tilt. Az eredeti dugk nem brnk ez mr tlzs neki gy vissza lett lltva 1-br ra -zemanyag minimlis oktnszm 98 de ilyent mr nem tallni gy hogy marad a POWER 100-as -Gyjtsrendszer TSZ-i zemanyagrendszer- BOSCH 2-db injektor befecskendezs -Alapjrat fordulatszm 850/perc +- 50 -Gyjtgyertyk eredeti Champion RN4C -AC-Pumpa 6.5 bar nyomssal de nem felttlenl van szksg ekkora nyomsra -Motor olaj SHELL 10W40-es van benne de Mindenki sajt felelssgre olyant hasznl amilyent akar akkumultor 75Ah mert sokszor jl jn.
Szervizels: Mivel hogy nem nagyon rtenek hozz, ezrt nem szvesen bzom msra. n magam szoktam szerelni meg (mismanc) klubtrsammal, ha r r.
Az ton maradst s tartst ell 225/50-16 colos s htul 225/55-16 colos gumik biztostjk ami egy 16-colls 8J szles felni 5x114.3 csavarok tartanak. Az aut alatt sport rugk vannak a jobb t tartsa s leltetse vget, ezrt kemnyebbnek tnik, mint az eredeti de sajnos nem a magyar utakra terveztk ezeket a kocsikat. Az itt lert dolgok az n autm felszereltsge s vltztatsa. Tovbbiakban Nem vllalk felelssget, ha valaki vltoztat a sajt kocsijn, s nem vlna be neki.
|
dv! mindenkinek,legfkppen Attis-nak.
Nagyon j rzs volt elolvasni amit ahogyan irtl az autdrl!.
Rviden n egy 86 os celica ST-t hajtottam,amit egy starionra vltottam.
Egyrtelmen igen,de 1 vet vrtam a szakikra s br nagyrsze meglett s forgalomban is van,de hinyossgok vannak mg bven.
Lentiben vettem Benewfy-felhasznltl....:)
Szerintem amgyis csak azrt adtk el nekem mert lttk nem egy suhi vagyok aki nem rtkelne egy ilyen gpet.
Ami lnyegben trtnt vele az:kasztni munka,alvzvdelemmel,ezstrl citromsrga szin,gyertyacserk,egyb aprsgok.
Szndkozom az lseket,stb finomitsokat megcsinltatni,illetve amit magam tudok.
Olvasgattam amiket lehetett igy hirtelen,s sok hasznosat leltem itt.
Ami mg nem okks:turbnyoms ra,benzin tank mutat,most ppen az els ablaktrl gondolt egyet s nem trl,illetve az els fnyszrk sttek de hogy mi az oka mg ppen nem tudom.